o no?

tänkte bara passa på att säga grattis till min numera 28åriga syster Sara, hon fick ett wii spel, piltavla och en studsmatta om sin pojkvän. lite barnsligt kanske, men sånna är vi i min familj.

Idag är jag ganska så sjuk föresten, hostar, snuvar och så. Har sovit mig igenom dagen och knappt gjort något alls.
Det känns som att jag är tvungen att äta choklad, vilket jag faktiskt inte är. typiskt.
typiskt typiskt typiskt, vilken helg detta kommer bli.
Imorn om jag är frisk så ska jag tydligen fika med Lisa och Basse, får väll se hur de blit med det.
Mamma tycker jag borde vara hemma imorrn men, men nej.
Desutom är jag tydligen vinögd,
kanske för att jag inte orkar kolla ordentligt?
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0