Lördagsmorgon

Igår var det skola och sedan slog jag på stort och följde med Hanna och Frida för att se Håkan på Liseberg.
Det var la okej, jag är inget stort fan av honom direkt men.
Desutom fick vi springa från Liseberg för att hinna med tåget. Klockan var 21.07 när vi började springa och 21.25 när vi kom fram till tåget.
Som den såliga människa jag är så stannade jag och hamnade genast några hundra meter bakom flickorna, i de tillfället trode jag starkt på att de skulle hinna med tåget och inte jag. Men med hjälp av hanna som sprang med mig på ryggen och när jag fick lite extra speed så hann vi ju faktiskt.
Men Frida stackarn snubblade och voltade fram och skrapade upp sina händer. Men så kom de två farbröder fram till henne som på sin goa göteborska frågade om hon hade ont i huvudet, haha! De var lite små fulla men goa.
Flera hejjade på och sprang med oss en bit, de sa "kom igen, ni kanske hinner", de visste ju inte ens vad vi sprang för. 
Vi kom på tåget och var hemma 23.05
tack för en bra dag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0