du

låt mig få sova i dina armar inatt<3

Igår var en så jävla kul dag!
Träffade Ana och hennes kompisar inne i stan och vi tog sedan bussen till Skara. Vi var 5 pers som tillsammans gick spökvandringen vid fornbyn som jag gjorde förra året också :P Det var väll inte speciellt läskigt men helt klart kul! "gastenhuset" var väll lite läskigt kanske, när en flicka gick och drog i mitt hår, hahahah! Vi blev rejält skrämmda av skratt.
Men lera var det iallafall mycket av, lera i massor! Vi klafsade omkring som bonnar allihopa, med lera upp till vaderna.
Sen sprang vi genom några parker för att komma till en busshållplats. Vi fann den och tog sen bussen hem :)
Klockan 21.30 var vi i Skövde och jag och Ana gick och slog oss ner på donken och flötade ett tag, eller ja.. vi satt där i två timmar. Skrattade och började bli lite sådär små trötta kanske. Vid halv 12 gick vi till stationen och låg där en timme, stirrade upp i taket och väntade på bussen som kom 00.30. Ana sov nämligen hos mig i Värsås sen :)!
Vi vaknade, gick upp och insåg att tiden faktiskt gav oss en timme extra eftersom att de slog om till vintertid inatt. Så vi la oss framför tvn och kollade på vänner innan Ana sedan lämnade mig 12.05.
Men ja, skitkul start på lovet <3

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 11:07:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0