osäker,

Det är säkrare att skriva här nu känner jag, här hittar ni mig inte lika lätt :)
Men jag kan ändå inte skriva ut några tankar, nej.
Men igår var iallafall en bra dag, toppen bra :) Är bara lite osäker på vad jag vill och inte, eller jag är nog mest rädd. Men osäker är ett bra ord, för det är jag verkligen. Jag tror jag försöker stänga in alla mina känslor just nu, jag kanske kan släppa ut dem sen? Men jag är inte ledsen iallafall, nej nej. Jag är jätte glad! Förutom att jag mår lite illa för tillfället men det hör inte hit.
Jag vet bara inte om det är rätt, men det är väll ganska onödigt tänkande just nu. Det är för tidigt att säga.
Nåväl, vi får se senare. Ikväll kanske jag vet hur jag vill ha det.

Nu ska jag iallafall snart iväg till Skara för att äta middag. Min låtsas pappa fyller år snart så hans föräldrar och syster med son kommer hit. Jag orkar egentligen inte, mår inte sådär jätte bra idag. Men jag måste och det går nog bra :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0