love

Det är den här känslan, just den här som jag vill känna jämt. Inga problem, ingen tid, bara allt.
Jag såg precis på en underbar film, cashback. Den är precis så genial som jag önskar att alla filmer vore, eller nej. Inte alla, då skulle den här inte sticka ut lika mycket som den gör. Genail och oslagbar är orden.
Det finns inte och kommer aldrig finnas någon film som slår ut den här, så känner jag just nu iallafall.
Filmen är allt jag någonstin tänkt mig och under filmen får den mig att känna att allting är möjligt.
Att tiden faktiskt går att pausa, att jag inte borde bry mig om dig. som de gäller för tillfället,
jag borde stänga väggarna igen, leva i mig och inte utanför. Stäng alla dörrar, jag stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0