höst frihet

Idag är det en fin dag, men höstlöv och ljus över Skövde.
Det har vart en riktigt kul dag med,
först hade vi idrott och jag blev på toppen humör när jag klarat av konditionstestet. Jag klarade bara till nivå 5 men det var även mitt mål. Sen hade vi matte med Paul och jag har faktiskt inte tyckt illa om en ända matte lektion än så länge, allt funkar. Sen att vi har prov snart är ju en annan femma. Kan tillägga att vi har mediekunskaps prov på onsdag också och jag kan inget, kanske för att jag inte pluggat. Men iallafall, får ta det sen.
Svenskan sen var toppen, satt med Therese och Broberg och Ludde ett tag med. Broberg är en så jävla kul person, haha! Han är grym och gjorde min och Therese lektion så jävla go. Jag gillar allt klassen,
Sen bar det hem och mycket mer har inte hänt.
Men snart ska jag ut på en lång promenad med Louise, det var längesen <3
Min dag är hittils toppen, den kan inte bli bättre.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0