döden är förbi

nu innan jag börjar skriva något jätte viktigt, kan jag tillägga att jag tydligen dog idag. Eller ja, nästan iallafall... det var Andreas fisk som jag döpt efter mig som dog. Men den otroliga nyheten i detta sammanhang är att hon återuppstod!
Så där var den döden förbi.

Idag har jag suttit ungefär 6 timmar och bara stirrat på dataskärmen i skolan. Vi hade en dag med bara fotografisk bild lektioner, 4 stycken. Denna gång började vi med att starta ett nytt projekt, vi ska göra vårt eget digitala fotoalbum. Jag är faktiskt riktigt nöjd hitils men det är ganska tröttsamt att bara sitta vid datorn hela dagen.

Igår hände något mycket kul föresten, vilket jag inte tänker dela med mig om. För man vet aldrig vart det leder :)
men jag kan tillägga att jag har träningsverk i hela kroppen och förmodligen inte kommer kunna gå imorrn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0