Sommardag.

Abooooh, kom hem för en stund sedan.
Hela denna dag har varit riktigt blöt. Klockan 11 kom min farbror och hans fru, pappa bjöd på smörgåstårta ;G Sen gick jag till Siri :D Vi bytte presenter och jag fick en rosa puma väska av henne :) Tack <3
Sen bestämde vi oss för att ha picknick så vi packade ner grejor och gick ut, satte oss på skolgården och stekte i solen och åt fika. Vi trixade lite och sen gick vi runt. Vi kom hem till henne igen och gick ut för att ha vattenkrig, då mötte vi Stefan. Han ville tydligen också vara med på vattenkrig för han bunkrade upp med 1 hink och 3 flaskor :P Trotts det tror jag att han faktigst blev blötast (igen). Siri var tvungen att gå hem och jag va på väg hem också, men stannade och snackade med Stefan lite... eller snarare i 1 och en halv timme ungefär.
Blev mycket sagt, bra att ha någon kille att prata ut med ibland också. Tack Stefan :)

Nu blir det åka hem till Skövde igen och Pizza ;G

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stek ;G
Seriöst, killar är sjukt bra att prata med ibland! Dom har liksom annat perspetiv på saker :)

2008-05-11 @ 22:16:48
URL: http://www.LiisFiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0